Veganska špargljeva pita

Juhuhuhuuu sezona šragljev je tu. Oba s Primožem sva neizmerno vesela, da sva le dočakala letošnji april, ko bova lahko znova ustvarjala s tem krasnim virom antioksidantov.

Šparglji so najboljši naravni vir folne kisline in antioksidantov. Vsebujejo glutation, ki je eden od najmočnejših antikarcinogenov in antioksidantov, ter rutin, ki krepi stene krvnih žil in varuje kapilare pred poškodbami.

To zeleno zlato (zame to pač ni več hmelj :D) je znano predvsem po svojem diuretičnem učinku – pospešujejo odvajanje vode, še nekaj ur po uživanju špargljev pa ima urin izrazito močan in značilen vonj.

Šparglji imajo le približno 40 kcal na 100 g, ne vsebujejo maščob in holesterola, zato so idealno spomladansko živilo, ki poskrbi za temeljito čiščenje organizma.

Ker sem jaz zelo občutljiva na mlečne izdelke, sva se odločila za nemlečno različico pite. Glede na to, da moram zaradi GERDa paziti tudi na vnos maščob sva se odličila, da pripraviva skorjo, ki je veliko lažja od klasičnih z maslenim testom. Testo sva naredila kar s kvinojo :D. Sva namreč velika ljubitelja kvinoje.

Tekstura skorje sicer ni tako kompaktna, kot smo jih vajeni. Vendar je zelo okusna in krasna popestritev pite.

Dober tek!

Veganska špargljeva pita
Odlična špargljeva pita, primerna za vse, ki ste alergični na mlečne izdelke in vse, ki imate težave z želodcem (če ne prenesete niti česna v prahu, ga mirne volje preskočite)...
Oceni me
Natisni
ZA SKORJICO (podlaga za pito)
  1. - 1/4 skodelice lanene moka
  2. - 1/4 skodelice vode
  3. - 1-1/2 skodelice kuhane kvinoje
  4. - 1-1/2 žlice stopljenega kokosovega olja
  5. - 2 žlici jedilnega kvasa v kosmičih
  6. - 1/4 čajne žličke soli
Sestavine ZA POLNILO
  1. ...potrebujemo vegansko rikoto ter še nekaj drugih sestavin kot so...
  2. - 1 dl ovsene smetane
  3. - 1/2 dl ovsenega mleka
  4. - 1/2 srednje velikega nasekljanega pora
  5. - 1 ščepec muškatnega oreščka(oz. po okusu)
  6. - poper in sol po okusu
  7. - le za kratek čas kuhani šparglji (22 :D)
Sestavine za VEGANSKO RIKOTO (za približno 3 skodelice rikote)
  1. 1 žlica olivnega olja
  2. 2 manjši šalotki prepraženi na olivnem olju
  3. 1/2 žličke česna v prahu (ali 3 stroke svežega)
  4. 1 paket (200g) tofuja
  5. 2 žlici limoninega soka(po želji)
  6. 10 listov sveže bazilike
  7. 2 žlički soli
  8. poper po okusu
PRIPRAVA SKORJE
  1. Zmešamo laneno moko z vodo ter pustimo, da se zmes zgosti.
  2. Skupaj zmešamo ohlajeno kvinojo, jedilni kvas ter sol. Na koncu dodamo kokosovo olje, mešanico z laneno moko in dobro zmešamo.
  3. S tako pripravljeno mešanico obložimo pekač in pečemo 15min na 200C oz. dokler ne dobi zlate barve.
PRIPRAVA RIKOTE
  1. Vse sestavine (šalotka naj bo ohlajena) zmešamo s paličnim sekljalnikom. Rikota je pripravljena.
PRIPRAVA POLNILA
  1. Spražimo por. Solimo, popramo, dodamo ovseno smetano, mleko ter muškatni orešček. Kuhamo kratek čas, da se okusi povežejo. Odstavimo iz ognja ter v zmes vmešamo vegansko rikoto.
PRIPRAVA PITE
  1. V predpripravljeno skorjo damo polnilo ter nanj položimo šparglje. Pečemo na 200C približno 20min.
Beležke
  1. Po želji lahko preden naložimo šparglje potresemo še približno pest veganske mozzarelle. Midva sva uporabila Violife veganska Mozzarella za pico.
  2. Dober tek!
  3. Fotografije: Inaya - Fotografiranje in Stiliranje hrane
Smokey http://smokey.si/

Prispevaj tudi ti